Vakıf Katılım Mobil Şube ile Android ve IOS işletim sistemli mobil cihazlarınızdan birçok bankacılık işleminizi hızlı ve güvenli bir şekilde ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Vakıf Katılım Mobil Şubemiz ile Android ve iOS işletim sistemli mobil cihazlarınızdan birçok bankacılık işlemini hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Daha fazlası için sizleri Mobil Şubemize bekliyoruz.
Vakıf Katılım Mobil Şube'de Verisign SSL (Secure Socket Layer) sertifikalama yöntemleri kullanılmaktadır. Ayrıca uygulama Verisign ile imzalanmaktadır.
Mobil Şube işlem limitleriniz ilk kullanımınızda standart İnternet Şubesi limitleri ile aynı olacak şekilde tanımlanmaktadır. Mobil Şube'ye özel olarak işlem limitinizi Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemiz vasıtasıyla azaltabilirsiniz.
Dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz.
Vakıf Katılım'dan gönderildiği iddia edilen e-Posta adreslerine dikkat ediniz. Dolandırıcılar sizinle sahte e-Posta yoluyla iletişime geçerek kimlik bilgileriniz, şifre, PIN, parola ve benzeri gizli bilgilerinizi isteyebilirler. Vakıf Katılım sadece bilgilendirme amaçlı e-Posta göndermektedir. Sizden herhangi bir kişisel bilgi istememektedir. Böyle bir durumda hemen 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezine bilgilendirme yapınız.
Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız.
Şifrelerinizi belirlerken aşağıdaki kurallara dikkat etmeniz gerekmektedir;
Geçici şifre temin edildikten sonra kanala ilk girişinizde şifrenizi değiştirmeniz istenir.
Şifrelerinizin en çok 6 ayda bir yenilenmesi gerekmektedir.
Şifre, tekrar eden 4 başarısız giriş denemesi sonucunda kilitlenir.
Şifre içerisinde kişisel bilgilerinizi, doğum tarihi gibi kolay tahmin edilebilir rakamları kullanmayınız. Karmaşık şifreler kullanınız.
Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebilirsiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
Mobil Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cep telefonunuzda, cüzdanınızda, bilgisayarınızda veya yazılı olarak herhangi bir yerde saklamayınız.
İnternet Şubesine ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifre ile giriş yapılır. Daha sonra ilk aktivasyon esnasında belirlemiş olduğunuz güvenlik resmi doğrulanır. Bir sonraki ekranda ise Mobil Şube aktivasyonunuz varsa; aktivasyon yapılmış mobil cihazınıza “mobil onay” gönderilir. Mobil Şube aktivasyonunuz yoksa sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre girilmesi istenir.
IP sınırlaması yaparak, müşteri numaranızla Mobil Şubemize herhangi bir IP adresinden girilemeyip sadece sizin belirlediğiniz IP adreslerinden girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizle, Şubenizle irtibata geçebilir veya dijital kanallarımızdan kısıtlamaları kaldırabilirsiniz.
Dijital kanallarımızdan ya da Şubelerimiz üzerinden hesap kısıtlama yapabilirsiniz. Bu sayede Mobil Şubenizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip, herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.
Dijital kanallarımızdan eğer sadece mevcut hızlı transferlerim alıcılarınıza para transferi yapmak isterseniz, ayarlar kısmından Para Transferi Kısıtlama ekranından kısıtlama yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.
Uygulama marketlerinden indirmiş olduğunuz uygulamanın Vakıf Katılım tarafından imzalanmış olmasına dikkat ediniz.
Cep telefonunuzu virüslere ve benzeri programlara karşı koruyunuz. Antivirüs programlarının kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.
Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılmaması için telefon açılış şifresi veya tuş kilidi kullanmanızı öneririz.
Akıllı telefonunuza indirdiğiniz bazı uygulamalar bilginiz dışında SMS, telefon rehberi, SIM kart üzerindeki bazı alanlar ve birçok yere erişebilir. Lütfen akıllı telefonunuza uygulama indirirken bu gibi durumlar hakkında dikkatli olunuz.
Güvenliğiniz için Mobil Şube uygulaması 600 saniye içinde herhangi bir aktif işlem yapılmazsa oturumunuzu sonlandırmaktadır. Uygulama açıkken telefonunuzu başkalarının erişebileceği yerlerde bırakmayınız.
Mobil Şube’ye girdiğinizde eğer gün içerisinde hesabınıza hatalı bir giriş yapıldı ise 'Başarılı/Başarısız Girişler' ekranı açılmaktadır. Buradaki hatalı ziyaretleri kontrol ederek, üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz. 'Başarılı/Başarısız Girişler' ekranına ise 'Güvenlik' menüsü altından erişerek en son ziyaretlerinizin tarih ve saati görebilirsiniz. Bu bilgiyi de kontrol ederek, sizden sonra üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz.
BDDK tarafından 15.03.2020 tarihinde 31069 no ile yayımlanan Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik'in 13.3’üncü maddesi uyarınca Bankalar müşterilerinin aktivitelerinin kaydının tutulmasıyla mükelleftir. Bu sebeple Dijital Bankacılık kapsamında yaptığınız işlemlerin kaydı Vakıf Katılım Bankası AŞ tarafından tutulmaktadır.
1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği ile birlikte dijital kanallarımızda;
Bireysel müşterilerimiz ilk şifrelerini dijital kanallardan veya Şubelerimizden alabilecek, kurumsal müşterilerimiz ise ilk şifre alma işlemini sadece Şubelerimizden gerçekleştirebilecektir.
İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığına girişlerde sadece rakamlardan oluşan 6 haneli tek şifre kullanılacaktır.
6 haneli tek şifreniz ve Vakıf Katılım’a ait bir kartınız bulunmuyorsa telefon bankacılığı üzerinden sadece bilgi alma ve kayıp/çalıntı işlemleri yapılabilecektir.
Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebileceksiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
Mobil Şube kullanıcıysanız, İnternet Şube ve telefon bankacılığına 'Mobil Onay' ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, SMS Doğrulama Kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
'SIM Kart Bloke Kaldırma' işlemini İnternet Şube, telefon bankacılığı ve size en yakın Şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.
Belirleyeceğiniz 6 haneli şifreyle tüm dijital kanallara giriş sağlayabilirsiniz. Şifrenizi henüz almadıysanız; İnternet Şube, Mobil Şube, Müşteri İletişim Merkezi ya da Şubelerimizden başvurabilirsiniz.
İnternet Şube'ye giriş ve para transferi işlemlerinizi SMS doğrulama koduna gerek kalmadan hızlıca onaylayabilirsiniz.
Fatura, vergi, bağış, ÖSYM, İstanbulkart yükleme ve birçok ödeme işleminizi İnternet Şube'den gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme yapabileceğiniz işlem türlerine 'İşlemler' adımından ulaşabilirsiniz.
Sık yaptığınız para transferi işlemlerinizi 'Hızlı Transfer' olarak kaydedebilir ve vakit kaybetmeden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşlem | Bireysel Günlük | Bireysel Aylık | Kurumsal Günlük | Kurumsal Aylık |
---|---|---|---|---|
Havale | 100.000 | 250.000 | 100.000 | 2.000.000 |
Kendi Hesabına Havale | 500.000 | 500.000 | 500.000 | 2.000.000 |
EFT | 100.000 | 250.000 | 100.000 | 2.000.000 |
SWIFT | 15.000 | 75.000 | 30.000 | 2.000.000 |
PTT Para Posta | 150.000 | 4.500.000 | 150.000 | 4.500.000 |
Toplu Para Transferi | 20.000 | 200.000 | 50.000 | 2.000.000 |
Döviz Alış/Satış | 2.000.000 | 40.000.000 | 2.000.000 | 40.000.000 |
Arbitraj | 2.000.000 | 40.000.000 | 2.000.000 | 40.000.000 |
Kıymetli Maden İşle Alış/Satış | 2.000.000 | 40.000.000 | 2.000.000 | 40.000.000 |
Ödemeler(Fatura, Vergi) | 2.000 | 25.000 | 100.000 | 1.500.000 |
GSM TL Yükleme | 500 | 2.500 | 10.000 | 20.000 |
SGK | 100.000 | 250.000 | 100.000 | 250.000 |
Bağış | 10.000 | 50.000 | 50.000 | 1.500.000 |
İşlem Adı | İşlem saati |
---|---|
Katılım Hesabı Açma | 24 Saat |
Havale | 24 Saat |
EFT | 08.30 - 17.20 |
PTT Para Transferi | 09.00 - 17.00 |
Finansman Taksit Ödeme | 24 Saat |
VKart Borç Ödeme | 24 Saat |
Fatura Ödeme | 00.15 - 23.15 |
İstanbulkart İşlemleri | 24 Saat |
GSM TL Yükleme | 00.15 - 23.15 |
Bağış | 24 Saat |
MTV Ödemeleri | 00.15 - 23.15 |
Vergi Ödemesi | 00.15 - 23.15 |
Findeks Paket Satın Alma | 24 Saat |
Trafik Cezası | 00.15 - 23.15 |
ÖSYM Ödemeleri | 24 Saat |
E-İhale Tahsilatları | 00.15 - 23.15 |
Diyanet Ödemeleri | 24 Saat |
SGK Ödemeleri | 24 Saat |
Döviz Alış/Satış | 24 Saat |
Döviz Arbitraj | 24 Saat |
Kıymetli Maden Alış/Satış | 24 Saat |
Fon Alış/Satış* | 24 Saat |
Hisse Alış/Satış | 24 Saat |
Sukuk Alış/Satış | 09.00 - 17.00 |
Sigorta İşlemleri | 24 Saat |
QR Kod ile Para Çekme | 24 Saat |
QR Kod ile Ödeme | 24 Saat |
*Fon işlemleri genel olarak 24 saat boyunca yapılabilmektedir. Ancak bazı fonlarda, sadece iş günleri 09.00 - 12.30 veya 09.00 - 13.30 saatleri arasında işlem gerçekleştirilebilmektedir.
İlk defa şifre almak isteyen bireysel müşterilerimiz Bankamıza ait aktif bir kart ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrelerini oluşturabilmektedir. İlk defa şifre alacak kurumsal müşterilerimiz ve Bankamıza ait aktif bir kartı olmayan müşterilerimiz sadece şubeden şifre talebinde bulunabilir.
Bankamıza ait aktif bir kartınız ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrenizi yenileyebilirsiniz. Bankamıza ait aktif bir kartınız yoksa Şubelerimizden şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşlem limitlerinizi şubelerimizden yükseltebilirsiniz.
Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye girişiniz sırasında müşteri numarası/TCKN ve şifre bilgilerinizi girdikten sonra ya da para transferi işlemlerini onaylamak için Mobil Şube'de yer alan 'Mobil Onay' menüsünden onay vererek SMS doğrulama işlemine gerek kalmadan işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Cep telefonu numaranızı Şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.
İnternet Şube giriş sayfamızda yer alan 'SIM Bloke Kaldır' menüsünden, Müşteri İletişim Merkezimizden ya da Şubelerimizden SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.
Uygulama marketlerinden indirdiğiniz Vakıf Katılım Mobil Şube'ye müşteri numarası/TCKN, şifreniz ve cep telefonunuza gönderilen SMS doğrulama kodu ile aktivasyon yaparak giriş sağlayabilirsiniz. Uygulama marketlerinden indirmiş olduğunuz uygulamanın Vakıf Katılım tarafından imzalanmış olmasına dikkat ediniz.
Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok bankacılık işleminizi, Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile istediğiniz an, her yerden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Vakıf Katılım Dijital Asistan, yapay zeka teknolojisi ile sorularınıza dinamik cevaplar vererek, yepyeni bir bankacılık deneyimi sunuyor.
444 44 77 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi 7 gün 24 saat arayarak, sadece bir telefon aracılığı ile birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Vakıf Katılım olarak, kullanıcı deneyimini iyileştirmek, kişiselleştirmek, size uygun teklifler sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Çerez ayarlarını yönetmek için "Çerezleri Özelleştirin" seçeneğine tıklayabilir. Sitemizdeki çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Politikası’nı inceleyebilirsiniz.