Müşteri Ol
Hakkımızda
Mobil Şube Mobil Şube

Mobil Şube

Vakıf Katılım Mobil Şube ile Android ve IOS işletim sistemli mobil cihazlarınızdan birçok bankacılık işleminizi hızlı ve güvenli bir şekilde ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Vakıf Katılım Mobil Şube en yakınınızda!

Vakıf Katılım Mobil Şubemiz ile Android ve iOS işletim sistemli mobil cihazlarınızdan birçok bankacılık işlemini hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • Tek tıkla işlem yapabilme imkanı sağlayan kısayollar,
  • Giriş yapmadan da hesap yapabilme kolaylığı,
  • Akıllı grafiklerle kartlarınızı ve hesaplarınızı detaylıca inceleme rahatlığı,
  • Performans iyileştirmeleri,

Daha fazlası için sizleri Mobil Şubemize bekliyoruz.

Mobil Şube Güvenlik

Vakıf Katılım Mobil Şube'de Verisign SSL (Secure Socket Layer) sertifikalama yöntemleri kullanılmaktadır. Ayrıca uygulama Verisign ile imzalanmaktadır.

Mobil Şube işlem limitleriniz ilk kullanımınızda standart İnternet Şubesi limitleri ile aynı olacak şekilde tanımlanmaktadır. Mobil Şube'ye özel olarak işlem limitinizi Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemiz vasıtasıyla azaltabilirsiniz.

Dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz.

Vakıf Katılım'dan gönderildiği iddia edilen e-Posta adreslerine dikkat ediniz. Dolandırıcılar sizinle sahte e-Posta yoluyla iletişime geçerek kimlik bilgileriniz, şifre, PIN, parola ve benzeri gizli bilgilerinizi isteyebilirler. Vakıf Katılım sadece bilgilendirme amaçlı e-Posta göndermektedir. Sizden herhangi bir kişisel bilgi istememektedir. Böyle bir durumda hemen 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezine bilgilendirme yapınız.

Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız.

Şifrelerinizi belirlerken aşağıdaki kurallara dikkat etmeniz gerekmektedir;

  • Şifreniz 6 haneli ve sadece rakamlardan oluşmalıdır.
  • Şifreniz 0 ile başlamamalıdır.
  • Şifre içerisinde 111*** gibi aynı 3 rakam yan yana kullanılmamalıdır.
  • Şifre içerisinde 12345* gibi sıralı 5 rakam yan yana kullanılmamalıdır.
  • Şifre içerisinde 123456 gibi ardışık rakamlar, 121212 gibi birbirinin aynı 3 tane ikili blok, 123123 gibi birbirinin aynı 2 tane üçlü blok kullanılmamalıdır.
  • Son 4 rakam veya ilk 4 rakam doğum yılını içermemelidir.
  • Müşteri numarasının ilk 6 rakamı veya son 6 rakamını içermemelidir.
  • T.C. kimlik numarasının ilk 6 rakamı veya son 6 rakamını içermemelidir.
  • Yeni şifre son 3 şifreniz ile aynı olmamalıdır.

Geçici şifre temin edildikten sonra kanala ilk girişinizde şifrenizi değiştirmeniz istenir.

Şifrelerinizin en çok 6 ayda bir yenilenmesi gerekmektedir.

Şifre, tekrar eden 4 başarısız giriş denemesi sonucunda kilitlenir.

Şifre içerisinde kişisel bilgilerinizi, doğum tarihi gibi kolay tahmin edilebilir rakamları kullanmayınız. Karmaşık şifreler kullanınız.

Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebilirsiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.

Mobil Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cep telefonunuzda, cüzdanınızda, bilgisayarınızda veya yazılı olarak herhangi bir yerde saklamayınız.

İnternet Şubesine ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifre ile giriş yapılır. Daha sonra ilk aktivasyon esnasında belirlemiş olduğunuz güvenlik resmi doğrulanır. Bir sonraki ekranda ise Mobil Şube aktivasyonunuz varsa; aktivasyon yapılmış mobil cihazınıza “mobil onay” gönderilir. Mobil Şube aktivasyonunuz yoksa sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre girilmesi istenir.

IP sınırlaması yaparak, müşteri numaranızla Mobil Şubemize herhangi bir IP adresinden girilemeyip sadece sizin belirlediğiniz IP adreslerinden girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizle, Şubenizle irtibata geçebilir veya dijital kanallarımızdan kısıtlamaları kaldırabilirsiniz.

Dijital kanallarımızdan ya da Şubelerimiz üzerinden hesap kısıtlama yapabilirsiniz. Bu sayede Mobil Şubenizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip, herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.

Dijital kanallarımızdan eğer sadece mevcut hızlı transferlerim alıcılarınıza para transferi yapmak isterseniz, ayarlar kısmından Para Transferi Kısıtlama ekranından kısıtlama yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.

Uygulama marketlerinden indirmiş olduğunuz uygulamanın Vakıf Katılım tarafından imzalanmış olmasına dikkat ediniz.

Cep telefonunuzu virüslere ve benzeri programlara karşı koruyunuz. Antivirüs programlarının kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.

Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılmaması için telefon açılış şifresi veya tuş kilidi kullanmanızı öneririz.

Akıllı telefonunuza indirdiğiniz bazı uygulamalar bilginiz dışında SMS, telefon rehberi, SIM kart üzerindeki bazı alanlar ve birçok yere erişebilir. Lütfen akıllı telefonunuza uygulama indirirken bu gibi durumlar hakkında dikkatli olunuz.

Güvenliğiniz için Mobil Şube uygulaması 600 saniye içinde herhangi bir aktif işlem yapılmazsa oturumunuzu sonlandırmaktadır. Uygulama açıkken telefonunuzu başkalarının erişebileceği yerlerde bırakmayınız.

Mobil Şube’ye girdiğinizde eğer gün içerisinde hesabınıza hatalı bir giriş yapıldı ise 'Başarılı/Başarısız Girişler' ekranı açılmaktadır. Buradaki hatalı ziyaretleri kontrol ederek, üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz. 'Başarılı/Başarısız Girişler' ekranına ise 'Güvenlik' menüsü altından erişerek en son ziyaretlerinizin tarih ve saati görebilirsiniz. Bu bilgiyi de kontrol ederek, sizden sonra üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz.

BDDK tarafından 15.03.2020 tarihinde 31069 no ile yayımlanan Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik'in 13.3’üncü maddesi uyarınca Bankalar müşterilerinin aktivitelerinin kaydının tutulmasıyla mükelleftir. Bu sebeple Dijital Bankacılık kapsamında yaptığınız işlemlerin kaydı Vakıf Katılım Bankası AŞ tarafından tutulmaktadır.

1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği ile birlikte dijital kanallarımızda;

Bireysel müşterilerimiz ilk şifrelerini dijital kanallardan veya Şubelerimizden alabilecek, kurumsal müşterilerimiz ise ilk şifre alma işlemini sadece Şubelerimizden gerçekleştirebilecektir.

İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığına girişlerde sadece rakamlardan oluşan 6 haneli tek şifre kullanılacaktır.

6 haneli tek şifreniz ve Vakıf Katılım’a ait bir kartınız bulunmuyorsa telefon bankacılığı üzerinden sadece bilgi alma ve kayıp/çalıntı işlemleri yapılabilecektir.

Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebileceksiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.

Mobil Şube kullanıcıysanız, İnternet Şube ve telefon bankacılığına 'Mobil Onay' ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, SMS Doğrulama Kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

'SIM Kart Bloke Kaldırma' işlemini İnternet Şube, telefon bankacılığı ve size en yakın Şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

Mobil Şube İşlem Setleri

  • Dil Tercihi
    • Türkçe
    • İngilizce
  • Kullanıcı Yönetimi
    • Kullanıcı Ekleme/Silme
  • Müşteri Ol
  • Müşteri Numarası Öğren
  • Güvenlik Bilgilendirme
  • Mevzuat Bilgilendirme
  • Tavsiye Et
  • Uygulamayı Değerlendir
  • Hakkımızda
  • ATM / Şube Sorgulama
  • Şifre Al / Şifre Unuttum
  • Mobil Onay
  • QR Kod
  • Kurlar / Hesapla
    • Döviz Çevirici
    • Kar Payı Hesapla
    • Finansman Hesapla
    • Kart Taksit Hesapla
  • Kampanyalar

  • QR Kod ile Para Çekme
  • Karekod ile Ödeme
  • Karekod Oluştur
  • E-Ticaret Ödemesi Yap
  • Barkod İle Vergi Öde
  • Trafik Sigortası Teklif Al

  • Hesap Görüntüleme
  • Hesap Detayı
  • Hesap Hareketleri
  • IBAN Paylaşma/Kopyalama
  • Cari Hesap Açma
  • Katılım Hesabı Açma
  • Hesap Kapatma
  • Hesap Adı Değiştirme

  • Kredi Kartları
    • Dönem İçi Hareket İzleme
    • Açık Provizyon İzleme
    • Ekstre Görüntüleme
    • Borç Sorgulama
    • Limit Sorgulama
    • Borç Ödeme
    • Hesap Özeti Görüntüleme
    • E-Ekstre Tercihi
    • Hesap Kesim Tarihi Değiştirme
    • Alışveriş Ayarları (Online, Yurt İçi&Yurt Dışı)
  • Banka Kartları
    • Kart Harekketleri Görüntüleme
    • Alışveriş Ayarları (Online, Yurt İçi)
  • Kart Şifre Değiştirme
  • Karta Hesap Bağlama

  • Finansmanlar
  • Finansman Hesapla

  • Çek/Senet İzleme
    • Çek Defterlerim
    • Çeklerim
    • Senetlerim
  • Çek Karne Başvurusu
    • Çek Karne Başvurusu
    • Çek Karne Başvurusu Takip

  • Hızlı Transferlerim
  • Son Transferlerim
  • FAST
    • Fast İle Para Gönder
    • Fast Transferlerim
  • EFT / Havale
    • IBAN'A (EFT ve Havale)
    • Karta (EFT ve Havale)
    • Hesaba / (EFT ve Havale)
    • İsme (EFT ve Havale
  • Cebe Havale
    • Cebe Havale Gönder
    • Cebe Havale Transferlerim
  • Hesaplarım Arası Havale
  • Kolay Adres İşlemleri
    • Kolay Adres Tanımlama
    • Kolay Adres Listeleme
  • SWIFT(Döviz Transferi)
    • SWIFT
    • SWIFT Talimatları
  • Transfer Talimatlarım
    • Görüntüleme
    • İptal/Değişiklik

  • Faturalar
    • Fatura Öde
    • Fatura Talimatları
    • Hızlı Ödemelerim
    • Son işlemler
  • GSM TL Yükleme
  • Kamu Ödemeleri
    • Vergi Ödemeleri
      • Vergi Ödeme Talimatları
    • Gümrük Ödemeleri
    • MTV Ödemeleri
    • Muhasebat Ödemeleri
    • Tapu Harcı
    • Trafik Ceza Ödemesi
    • E-İhale
  • SGK
  • Bağış
  • İstanbulkart İşlemleri
    • Bakiye Sorgula/Güncelle
    • Bakiye Yükleme
    • Düzenli Yükleme Talimatları
  • ÖSYM
  • Findeks Paket Satın Alma
  • Kira Ödemeleri
    • Kira Öde
    • Kira Talimatları
  • Kart Borcu Ödeme
    • Kendi Kartıma
    • Başka Vakıf Katılım Kartına
    • Başka Banka Kartına

  • Döviz Çevirici
  • Döviz Alış/Satış
  • Kıymetli Maden Alış/Satış
  • Arbitraj

  • Para Transferi
    • Yatırım Hesabından Cari Hesaba
    • Cari Hesaptan Yatırım Hesabına
  • Fon İşlemleri
    • Fon Alış/Satış
    • Fon Emir Takip
  • Hisse İşlemleri
    • Hisse Alış/Satış
    • Hisse Emir Takip
    • Hisse Hareketleri
  • Sukuk İşlemleri
    • 2.El Sukuk Alış/Satış
    • Sukuk İhraç Talebi
    • Sukuk İhraç Taleb Takibi
  • Portföyüm
  • Yatırım Hesaplarım
    • Hesap İzleme
    • Hesap Hareketleri
    • Hesap Adı Değiştirme
    • IBAN Paylaşma / Kopyalama
  • Uygunluk Testi

  • Teklif Al
    • DASK
    • Trafik Sigortası
  • Poliçelerim
  • Tekliflerim
  • Ajandam
  • Şubeden Talimatlı İşlemler
  • Güvenli Araç Satışı

  • Profil Görüntüleme
  • Dil Tercihi
    • Türkçe
    • İngilizce
  • Bize Yazın
  • Güvenlik Ayarları
    • Kayıtlı Cihazlarım
    • Şifre Değiştirme
    • Başarılı/Başarısız Girişler İzleme
    • Hesap Kısıtlama
    • Para Transferi Kısıtlama
    • Bilgilendirme Ayarları Görüntüleme/Güncelleme
    • IP Kısıtlama
    • İşlem Limitleri
    • QR Ayarları
    • Yasal İzinler

Özellikler

Tek Şifre ile Giriş

Belirleyeceğiniz 6 haneli şifreyle tüm dijital kanallara giriş sağlayabilirsiniz. Şifrenizi henüz almadıysanız; İnternet Şube, Mobil Şube, Müşteri İletişim Merkezi ya da Şubelerimizden başvurabilirsiniz.

Mobil Onay

İnternet Şube'ye giriş ve para transferi işlemlerinizi SMS doğrulama koduna gerek kalmadan hızlıca onaylayabilirsiniz.

Zengin Ödemeler Menüsü

Fatura, vergi, bağış, ÖSYM, İstanbulkart yükleme ve birçok ödeme işleminizi İnternet Şube'den gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme yapabileceğiniz işlem türlerine 'İşlemler' adımından ulaşabilirsiniz.

Hızlı Transfer

Sık yaptığınız para transferi işlemlerinizi 'Hızlı Transfer' olarak kaydedebilir ve vakit kaybetmeden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Mobil Şube İşlem Limit ve Saatleri

İşlem Bireysel Günlük  Bireysel Aylık Kurumsal Günlük  Kurumsal Aylık
Havale 100.000 250.000 100.000 2.000.000
Kendi Hesabına Havale 500.000 500.000 500.000 2.000.000
EFT 100.000 250.000 100.000 2.000.000
SWIFT 15.000 75.000 30.000 2.000.000
PTT Para Posta 150.000 4.500.000 150.000 4.500.000
Toplu Para Transferi 20.000 200.000 50.000 2.000.000
Döviz Alış/Satış 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Arbitraj 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Kıymetli Maden İşle Alış/Satış 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Ödemeler(Fatura, Vergi) 2.000 25.000 100.000 1.500.000
GSM TL Yükleme 500 2.500 10.000 20.000
SGK 100.000 250.000 100.000 250.000
Bağış 10.000 50.000 50.000 1.500.000
İşlem Adı İşlem saati
Katılım Hesabı Açma 24 Saat
Havale 24 Saat
EFT 08.30 - 17.20
PTT Para Transferi 09.00 - 17.00
Finansman Taksit Ödeme 24 Saat
VKart Borç Ödeme 24 Saat
Fatura Ödeme 00.15 - 23.15
İstanbulkart İşlemleri 24 Saat
GSM TL Yükleme 00.15 - 23.15
Bağış 24 Saat
MTV Ödemeleri 00.15 - 23.15
Vergi Ödemesi 00.15 - 23.15
Findeks Paket Satın Alma 24 Saat
Trafik Cezası 00.15 - 23.15
ÖSYM Ödemeleri 24 Saat
E-İhale Tahsilatları 00.15 - 23.15
Diyanet Ödemeleri 24 Saat
SGK Ödemeleri 24 Saat
Döviz Alış/Satış 24 Saat
Döviz Arbitraj 24 Saat
Kıymetli Maden Alış/Satış 24 Saat
Fon Alış/Satış* 24 Saat
Hisse Alış/Satış 24 Saat
Sukuk Alış/Satış 09.00 - 17.00
Sigorta İşlemleri 24 Saat
QR Kod ile Para Çekme 24 Saat
QR Kod ile Ödeme 24 Saat

*Fon işlemleri genel olarak 24 saat boyunca yapılabilmektedir. Ancak bazı fonlarda, sadece iş günleri 09.00 - 12.30 veya 09.00 - 13.30 saatleri arasında işlem gerçekleştirilebilmektedir.

İlk defa şifre almak isteyen bireysel müşterilerimiz Bankamıza ait aktif bir kart ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrelerini oluşturabilmektedir. İlk defa şifre alacak kurumsal müşterilerimiz ve Bankamıza ait aktif bir kartı olmayan müşterilerimiz sadece şubeden şifre talebinde bulunabilir.

Bankamıza ait aktif bir kartınız ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrenizi yenileyebilirsiniz. Bankamıza ait aktif bir kartınız yoksa Şubelerimizden şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem limitlerinizi şubelerimizden yükseltebilirsiniz.

Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye girişiniz sırasında müşteri numarası/TCKN ve şifre bilgilerinizi girdikten sonra ya da para transferi işlemlerini onaylamak için Mobil Şube'de yer alan 'Mobil Onay' menüsünden onay vererek SMS doğrulama işlemine gerek kalmadan işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Cep telefonu numaranızı Şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.

İnternet Şube giriş sayfamızda yer alan 'SIM Bloke Kaldır' menüsünden, Müşteri İletişim Merkezimizden ya da Şubelerimizden SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.

Uygulama marketlerinden indirdiğiniz Vakıf Katılım Mobil Şube'ye müşteri numarası/TCKN, şifreniz ve cep telefonunuza gönderilen SMS doğrulama kodu ile aktivasyon yaparak giriş sağlayabilirsiniz. Uygulama marketlerinden indirmiş olduğunuz uygulamanın Vakıf Katılım tarafından imzalanmış olmasına dikkat ediniz.

Tüm Ürünler