Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok bankacılık işleminizi, Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile istediğiniz an, her yerden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile internet erişimi olan her yerden Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok işlemi rahatça gerçekleştirebilirsiniz. İnternet Şubemizin kullanıcı dostu ekran tasarımı ve kolay erişilebilir zengin işlem seti ile Bankacılık ihtiyaçlarınızı güvenli bir şekilde karşılayabilirsiniz.
İnternet Şubesi'ne www.vakifkatilim.com.tr adresindeki "İnternet Şube" butonuna tıklayarak giriş yapınız. Başka bir yönlendirme ile ulaştığınız web sayfalarını lütfen kullanmayınız.
Önemli ve acil durumlarda Bankanızın size ulaşması gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz.
Vakıf Katılım'dan gönderildiği iddia edilen e-Posta adreslerine dikkat ediniz. Dolandırıcılar sizinle sahte e-Posta yoluyla iletişime geçerek kimlik bilgileriniz, şifre, pin, parola ve benzeri gizli bilgilerinizi isteyebilirler. Vakıf Katılım sadece bilgilendirme amaçlı e-Posta göndermekte, mail aracılığıyla sizden herhangi bir bilgi istememektedir. Böyle bir durumda hemen 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayınız.
Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız. Şifrelerinizi belirlerken aşağıdaki kurallara dikkat etmeniz gerekmektedir;
Geçici şifre temin edildikten sonra kanala ilk girişinizde şifrenizi değiştirmeniz istenir.
Şifrelerinizin en çok 6 ayda bir yenilenmesi gerekmektedir.
Şifre, tekrar eden 4 başarısız giriş denemesi sonucunda kilitlenir.
SMS ile tarafınıza iletilen tek kullanımlık parola 5 kez hatalı girilirse hesabınız kilitlenir.
Şifre içerisinde kişisel bilgilerinizi, doğum tarihi gibi kolay tahmin edilebilir rakamları kullanmayınız. Karmaşık şifreler kullanınız.
İnternet Şube'de şifre girişi için sanal klavye opsiyonumuz bulunmaktadır. İşlemlerinizi sanal klavyeyi kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.
Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve Müşteri İletişim Merkezinden sadece banka veya kredi kartınızla şifrenizi yenileyebilirsiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
İnternet Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cep telefonunuzda, cüzdanınızda, bilgisayarınızda veya yazılı olarak herhangi bir yerde saklamayınız.
İnternet Şubesi’ni antivirüs programı olan bilgisayarlar üzerinden kullanınız ve bu programları düzenli olarak güncelleyiniz.
Bilgisayarınızda orijinal yazılımlar kullanınız. Kopya yazılımlar, bilgisayarınıza virüs bulaşma ihtimalini artırmaktadır.
Bilgisayarınızda kişisel güvenlik duvarı (firewall) yazılımının kurulu olması güvenliğiniz için önemli bir unsurdur.
İnternet kafeden, yabancı veya güvenmediğiniz bilgisayarlardan İnternet Şubesine giriş yapmamaya özen gösteriniz. Genel kullanıma açık, internet kafe gibi yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı sanal klavye uygulamasını kullanınız.
Web tarayıcılarınızı güncel tutarak güvenliğinizi arttırınız.
İnternet Şubesi açıkken bilgisayarınızın başından kısa süreli bile olsa ayrılmayınız, eğer ayrılacaksanız da şifreli ekran koruyucusunu kullanınız.
İnternet Şubesine ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifreyle giriş yapılır. Daha sonra ilk aktivasyon esnasında belirlemiş olduğunuz güvenlik resmi doğrulanır. Bir sonraki ekranda ise Mobil Şube aktivasyonunuz varsa; aktivasyon yapılmış mobil cihazınıza “mobil onay” gönderilir. Mobil Şube aktivasyonunuz yoksa sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre girilmesi istenir.
İnternet Şube işlem limitlerinizi Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemiz vasıtasıyla düşürebilirsiniz.
IP sınırlaması yaparak, müşteri numaranızla İnternet Şubemize herhangi bir IP adresinden girilemeyip sadece sizin belirlediğiniz IP adreslerinden girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizle, Şubemizle irtibata geçebilir veya dijital kanallarımızdan kısıtlamaları kaldırabilirsiniz.
Dijital kanallarımızdan ya da Şubelerimiz üzerinden hesap kısıtlama yapabilirsiniz. Bu sayede İnternet Şubenizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.
Dijital kanallarımızdan eğer sadece mevcut hızlı transferlerim alıcılarınıza para transferi yapmak isterseniz, Tanımlı Alıcı Sınırlandırma ekranından kısıtlama yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şubesinden çıkmak için mutlaka "Güvenli Çıkış" butonunu kullanınız. "Güvenli Çıkış" butonu; oturumunuzun ve İnternet Şubesi işlem penceresinin güvenli bir şekilde kapatılmasını sağlayacaktır.
İnternet Şubesi ile ilgili her türlü sorularınız için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.
Güvenliğiniz için İnternet Şube uygulaması 600 saniye içinde herhangi bir aktif işlem yapılmazsa oturumunuzu sonlandırmaktadır. Uygulama açıkken telefonunuzu başkalarının erişebileceği yerlerde bırakmayınız.
İnternet Şubesine girdiğinizde eğer gün içerisinde hesabınıza hatalı bir giriş yapıldı ise; 'Başarısız Ziyaretleriniz' ekranı açılmaktadır. Buradaki hatalı ziyaretleri kontrol ederek, üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz. 'Başarılı Ziyaretleriniz' ekranına ise; 'Güvenlik' menüsü altından erişerek en son ziyaretlerinizin tarih ve saati görebilirsiniz. Bu bilgiyi de kontrol ederek, sizden sonra üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz.
BDDK tarafından 15.03.2020 tarihinde 31069 numarayla yayımlanan Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik'in 13.3 üncü maddesi uyarınca bankalar müşterilerinin aktivitelerinin kaydının tutulmasıyla mükelleftir. Bu sebeple dijital bankacılık kapsamında yaptığınız işlemlerin kaydı Vakıf Katılım Bankası A.Ş. tarafından tutulmaktadır.
1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği ile birlikte dijital kanallarımızda;
Bireysel müşterilerimiz ilk şifrelerini dijital kanallardan veya Şubelerimizden alabilecek, kurumsal müşterilerimiz ise ilk şifre alma işlemini sadece Şubelerimizden gerçekleştirebilecektir.
İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığına girişlerde sadece rakamlardan oluşan 6 haneli tek şifre kullanılacaktır.
6 haneli tek şifreniz ve Vakıf Katılım’a ait bir kartınız bulunmuyorsa telefon bankacılığı üzerinden sadece bilgi alma ve kayıp/çalıntı işlemleri yapılabilecektir.
Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebileceksiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
Mobil Şube kullanıcıysanız, İnternet Şube ve telefon bankacılığına mobil onay ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, SMS doğrulama kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
SIM kart bloke kaldırma işlemini İnternet Şube, telefon bankacılığı ve size en yakın Şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.
Belirleyeceğiniz 6 haneli şifreyle tüm dijital kanallara giriş sağlayabilirsiniz. Şifrenizi henüz almadıysanız; İnternet Şube, Mobil Şube, Müşteri İletişim Merkezi ya da Şubelerimizden başvurabilirsiniz.
Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye mobil onay ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz SMS doğrulama kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Fatura, vergi, bağış, ÖSYM, İstanbulkart yükleme ve birçok ödeme işleminizi İnternet Şube'den gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme yapabileceğiniz işlem türlerine 'İşlemler' adımından ulaşabilirsiniz.
Sık yaptığınız para transferi işlemlerinizi 'Hızlı Transfer' olarak kaydedebilir ve vakit kaybetmeden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşlem | Bireysel Günlük | Bireysel Aylık | Kurumsal Günlük | Kurumsal Aylık |
---|---|---|---|---|
Havale | 100.000 | 250.000 | 100.000 | 2.000.000 |
Kendi Hesabına Havale | 3.000.000 | 3.000.000 | 500.000 | 2.000.000 |
EFT | 100.000 | 250.000 | 100.000 | 2.000.000 |
SWIFT | 15.000 | 75.000 | 30.000 | 2.000.000 |
Toplu Para Transferi | 20.000 | 200.000 | 50.000 | 2.000.000 |
Döviz Alış/Satış | 3.000.000 | 40.000.000 | 3.000.000 | 40.000.000 |
Arbitraj | 3.000.000 | 40.000.000 | 3.000.000 | 200.000.000 |
Kıymetli Maden Alış/Satış | 3.000.000 | 20.000.000 | 3.000.000 | 40.000.000 |
Ödemeler (Fatura, Vergi) | 2.000.000 | 2.000.000 | 2.000.000 | 2.000.000 |
GSM TL Yükleme | 500 | 2.500 | 10.000 | 20.000 |
SGK | 1.000.000 | 1.000.000 | 1.000.000 | 1.000.000 |
Bağış | 50.000 | 50.000 | 50.000 | 1.500.000 |
İşlem Adı | İşlem Saati |
---|---|
Katılım Hesabı Açma | 24 saat |
Havale | 24 saat |
EFT | 08.30-17.20 |
PTT Para Transferi | 09.00-17.00 |
SWIFT | 09.00-17.00 |
Finansman Taksit Ödeme | 24 saat |
VKart Borç Ödeme | 24 saat |
Fatura Ödeme | 00.15-23.15 |
İstanbulkart İşlemleri | 24 saat |
GSM TL Yükleme | 00.15-23.15 |
Bağış | 24 saat |
MTV Ödemeleri | 00.15-23.15 |
Vergi Ödemesi | 00.15-23.15 |
Findeks Paket Satın Alma | 24 saat |
Trafik Cezası | 00.15-23.15 |
ÖSYM Ödemeleri | 24 saat |
E-İhale Tahsilatları | 00.15-23.15 |
Diyanet Ödemeleri | 24 saat |
SGK Ödemeleri | 24 saat |
İşlem Adı | İşlem Saati |
---|---|
Kira Ödemeleri | 00.15-23.15 |
Döviz Alış/Satış | 24 saat |
Döviz Arbitraj | 24 saat |
Kıymetli Maden Alış/Satış | 24 saat |
Fon Alış/Satış* | 24 saat* |
Hisse Alış/Satış | 24 saat |
Sukuk Alış/Satış | 09.00-17.00 |
Sigorta İşlemleri | 24 saat |
*Fon işlemleri genel olarak 24 saat boyunca yapılabilmektedir. Ancak bazı fonlarda, sadece iş günleri 09.00 - 12.30 veya 09.00 - 13.30 saatleri arasında işlem gerçekleştirilebilmektedir.
İlk defa şifre almak isteyen bireysel müşterilerimiz Bankamıza ait aktif bir kart ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrelerini oluşturabilmektedir. İlk defa şifre alacak kurumsal müşterilerimiz ve Bankamıza ait aktif bir kartı olmayan müşterilerimiz sadece şubeden şifre talebinde bulunabilir.
Bankamıza ait aktif bir kartınız ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrenizi yenileyebilirsiniz. Bankamıza ait aktif bir kartınız yoksa Şubelerimizden şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşlem limitlerinizi Şubelerimizden yükseltebilirsiniz.
Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye girişiniz sırasında müşteri numarası/TCKN ve şifre bilgilerinizi girdikten sonra ya da para transferi işlemlerini onaylamak için Mobil Şube'de yer alan 'Mobil Onay' menüsünden onay vererek SMS doğrulama işlemine gerek kalmadan işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet Şubesine www.vakifkatilim.com.tr adresindeki "İnternet Şube" butonuna tıklayarak giriş yapınız. Başka bir yönlendirme ile ulaştığınız web sayfalarını lütfen kullanmayınız.
Cep telefonu numaranızı Şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.
İnternet Şube giriş sayfamızda yer alan 'SIM Bloke Kaldır' menüsünden, Müşteri İletişim Merkezimizden ya da Şubelerimizden SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.
Vakıf Katılım Dijital Asistan, yapay zeka teknolojisi ile sorularınıza dinamik cevaplar vererek, yepyeni bir bankacılık deneyimi sunuyor.
444 44 77 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi 7 gün 24 saat arayarak, sadece bir telefon aracılığı ile birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Vakıf Katılım Mobil Şube ile Android ve IOS işletim sistemli mobil cihazlarınızdan birçok bankacılık işleminizi hızlı ve güvenli bir şekilde ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz.