Müşteri Ol
Hakkımızda

İşim İçin

MobildePOS ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular

Ticari faaliyetleri sonucu tahsilat işlemlerini POS cihazı ile gerçekleştiren tüm işletmeler Vakıf Katılım MobildePOS ürününü kullanabilir.

  • Vakıf Katılım MobildePOS’u kullanmak isteyen üye iş yeri yetkilisi veya yetkilileri Şubemizi ziyaret ederek, sözleşme imzalanır ve kullanıcı tanımları (yetkili ve kullanıcı) yapılır.
  • Üye iş yeri yetkilisinin cep telefon numarasına ve e-Posta adreslerine yönlendirilen kullanıcı adı, terminal numarası ve geçici şifre gönderimi yapılır.
  • Uygulama marketinden Vakıf Katılım MobildePOS ve Vakıf Katılım MobildePOS PIN uygulamaları indirilir. Vakıf Katılım MobildePOS kullanıcıları, üye iş yeri yetkilisine gelen bilgiler doğrultusunda kullanıcı aktivasyonlarını gerçekleştirir.
  • Bu üç aşama hızlı ve kolay bir şekilde tamamlandıktan sonra üye iş yerimiz, akıllı cep telefonlarını artık POS olarak kullanmaya başlayabilir.
  • Üye iş yerimiz, Vakıf Katılım MobildePOS ile 'satış', 'iade', 'iptal' ve 'rapor' işlemlerini pratik bir şekilde gerçekleştirebilir.
  • Vakıf Katılım MobildePOS ile yapılan tahsilatlar sonucu alışverişi yapan kişinin e-Posta veya cep telefonu numarasına 'slip' gönderilir.

Yakın alan iletişimi (NFC) özelliği olan android akıllı cep telefonlarını temassız POS cihazına dönüştüren “Vakıf Katılım MobildePOS”, cep telefonlarına çok kolay bir şekilde indirilen uygulaması ile temassız debit kart ve kredi kartlarından işlem limiti ölçüsünde ödeme alınabilmesini sağlar. Böylece POS cihazı maliyetinden kurtulan iş yerleri yetkilendirdikleri kullanıcılarla yapılan harcamaların güvenli bir şekilde tahsilatını anında yapabilme imkânına kavuşur.

Vakıf Katılım MobildePOS 500 TL’ye kadar tahsilat yapabilirken; Vakıf Katılım MobildePOS uygulaması ile entegre çalışan Vakıf Katılım MobildePOS PIN uygulaması da marketten indirilerek 500 TL üzeri harcamaların da tahsilatının yapılması sağlanır.