Çağrı Merkezi

0850 202 1 202 Vakıf Katılım Çağrı Merkezi her zaman yanınızda!

0850 202 1 202 numaralı Vakıf Katılım Çağrı Merkezini 7 gün 24 saat, sadece bir telefon aracılığı ile Şube ve ATM’lerimizden yapabileceğiniz birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Müşteri temsilcisine bağlanmadan Banka kartı, internet/mobil şube şifre işlemleri gibi hizmetleri telefonunuz tuşları ile belirleyebilirsiniz.
  • Müşteri temsilcisine bağlanarak birçok bankacılık işleminin yanı sıra ürün ve hizmetlerimize ilişkin detaylı bilgileri de öğrenebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Güvenlik

  • Güvenlik adımlarında Bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz. Bilgileriniz güncel değilse Şubemiz vasıtasıyla güncelleyiniz.
  • Çağrı Merkezi işlemlerinde kullandığınız müşteri numarası ve şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde doğum tarihi, telefon numarası ya da birbirini takip eden bilgileri Mobil şifre olarak seçmeyiniz.
  • Şifrenizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Çağrı Merkezi üzerinden hizmet alırken kullanacağınız şifrenizi sadece telefona tuşlamak suretiyle giriniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak Bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan telefon bankacılığı şifrenizi sizden başka kimse, hatta Vakıf Katılım Müşteri Temsilciniz dahi bilemez.
  • Başkalarına ait ya da kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapacaksanız, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığına dikkate ediniz.
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız tüm görüşmeler güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmakta ve güvenli bir şekilde saklanmaktadır.