Vakıf Katılım Görüntülü Müşteri İletişim Merkezimiz ile her zaman Engelli müşterilerimizin yanındayız!

Engelsiz bankacılık hizmetimiz kapsamında yeni uygulamaya geçirdiğimiz bu hizmet ile işitme engelli statüsündeki müşterilerimizin bankacılık hizmetlerinden kolay ve güvenli bir şekilde faydalanmalarını sağlıyoruz. İşaret dili bilen müşteri temsilcinize bağlanmak için tıklayınız.

(En iyi deneyim için Chrome yada Mozilla Firefox tarayıcılarından işlem yapınız.)

  • İşaret dili bilen Müşteri temsilcimize bağlanarak işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
  • Kayıp/Çalıntı kart bildirimi gibi acil durumlarda anında İşaret dili bilen Müşteri temsilcimize bağlanabilirsiniz.
  • Birçok Bankacılık işleminizi temsilcinize işaret dili ile vereceğiniz onay ile şubeye gitmeden tamamlayabilirsiniz.

Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi Güvenlik

  • Güvenlik adımlarında Bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz. Bilgileriniz güncel değilse Şubemiz vasıtasıyla güncelleyiniz.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullandığınız kişisel bilgilerinizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Şifrenizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinizi yalnızca www.vakifkatilim.com.tr adresinde yer alan linkten yapınız.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hizmet alırken kullanacağınız şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak Bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan telefon bankacılığı şifrenizi sizden başka kimse, hatta Vakıf Katılım Müşteri Temsilciniz dahi bilemez.
  • Başkalarına ait ya da kamuya açık alanlardaki cihazlardan görüşme yapacaksanız, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin cihazın hafızasına alınmadığına dikkate ediniz.
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız tüm görüşmeler güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmakta ve güvenli bir şekilde saklanmaktadır.