İlk defa şifre almak isteyen bireysel müşterilerimiz bankamıza ait aktif bir kart ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezi'mizden dijital bankacılık şifrelerini oluşturabilmektedir. İlk defa şifre alacak kurumsal müşterilerimiz ve bankamıza ait aktif bir kartı olmayan müşterilerimiz sadece şubeden şifre talebinde bulunabilir.
Bankamıza ait aktif bir kartınız ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezi'mizden dijital bankacılık şifrenizi yenileyebilirsiniz. Bankamıza ait aktif bir kartınız yoksa şubelerimizden şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşlem limitlerinizi şubelerimizden yükseltebilirsiniz.
Mobil şube aktivasyonunuz varsa internet şubeye girişiniz sırasında müşteri no/TCKN ve şifre bilgilerinizi girdikten sonra ya da para transferi işlemlerini onaylamak için mobil şubede yer alan Mobil Onay menüsünden onay vererek SMS doğrulama işlemine gerek kalmadan işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Cep telefonu numaranızı şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.
İnternet şube giriş sayfamızda yer alan SIM Bloke Kaldır menüsünden, Müşteri İletişim Merkezi'mizden ya da şubelerimizden SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.
Uygulama marketlerinden indirdiğiniz Vakıf Katılım Mobil Şubeye müşteri no/TCKN, şifreniz ve cep telefonunuza gönderilen SMS doğrulama kodu ile aktivasyon yaparak giriş sağlayabilirsiniz. Uygulama marketlerinden indirmiş olduğunuz uygulamanın Vakıf Katılım Bankası tarafından imzalanmış olmasına dikkat ediniz.
Web sayfamızda siteyi kullanımınızı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek, kullanıcı tercihlerinizi hatırlamak, site istatistiklerini raporlamak için çeşitli çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.