Vakıf geleneğinden aldığımız güçle katılım bankacılığının gelişmesini ve büyümesini sağlamayı amaç edinen bankamız, ana değerleri arasında yer alan müşteri memnuniyetinin sağlanması için Müşteri İletişim Merkezinin kalitesinin belgelendirilmesini amaçlamaktadır.
Bu amaçla :
- Müşteri İletişim Merkezimizin 7/24 kesintisiz ve zamanında hizmet vermesi için gerekli altyapıyı sağlamayı,
- Müşteri İletişim Merkezimizdeki iş gücü planlamasını uygun şekilde oluşturarak verimlilik ölçümü ve değerlendirmelerini yapmak, sürekli geliştirmek ve iyileştirmek amacıyla faaliyetlerimizi yürütmeyi,
- Görüşmelerimizde müşteri memnuniyeti odaklı proaktif yaklaşım sergileyerek, müşterilerimizin beklentilerini üst seviyede karşılamak için yenilikçi bakış açısını oluşturmayı,
- Çalışan memnuniyetini sağlamayı, kişisel ve mesleki bilgi ve yeteneklerini sürekli şekilde geliştirebilecekleri eğitim ve gelişim ortamını hazırlamayı,
- Müşterilerimizin veri gizliliğini ön planda tutarak, kalite standartları çerçevesinde hizmet vermeyi,
- Çalışanlarımızın katılımı ile ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamayı,
- Rekabetçi ve yenilikçi anlayış ile teknolojik ve sektörel gelişmeleri de takip ederek dijital çözümler üretmeyi,
Müşteri İletişim Merkezi Politikamız olarak belirlemiş bulunmaktayız.