Müşteri Ol
Hakkımızda

Müşteri İletişim Merkezi Politikası

Vakıf geleneğinden aldığımız güçle katılım bankacılığının gelişmesini ve büyümesini sağlamayı amaç edinen bankamız, ana değerleri arasında yer alan müşteri memnuniyetinin sağlanması için Müşteri İletişim Merkezinin kalitesinin belgelendirilmesini amaçlamaktadır.

Bu amaçla :

  • Müşteri İletişim Merkezimizin 7/24 kesintisiz ve zamanında hizmet vermesi için gerekli altyapıyı sağlamayı,
  • Müşteri İletişim Merkezimizdeki iş gücü planlamasını uygun şekilde oluşturarak verimlilik ölçümü ve değerlendirmelerini yapmak, sürekli geliştirmek ve iyileştirmek amacıyla faaliyetlerimizi yürütmeyi,
  • Görüşmelerimizde müşteri memnuniyeti odaklı proaktif yaklaşım sergileyerek, müşterilerimizin beklentilerini üst seviyede karşılamak için yenilikçi bakış açısını oluşturmayı,
  • Çalışan memnuniyetini sağlamayı, kişisel ve mesleki bilgi ve yeteneklerini sürekli şekilde geliştirebilecekleri eğitim ve gelişim ortamını hazırlamayı,
  • Müşterilerimizin veri gizliliğini ön planda tutarak, kalite standartları çerçevesinde hizmet vermeyi,
  • Çalışanlarımızın katılımı ile ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamayı,
  • Rekabetçi ve yenilikçi anlayış ile teknolojik ve sektörel gelişmeleri de takip ederek dijital çözümler üretmeyi,

Müşteri İletişim Merkezi Politikamız olarak belirlemiş bulunmaktayız.