Vakıf Katılım Kalite Politikası
Vakıf geleneğinden aldığı güçle katılım bankacılığının gelişmesini ve büyümesini sağlamayı amaç edinen Kurumumuz kalite yönetim sistemini etkin ve verimli bir şekilde uygulamaktadır.
Bu amaçla:
- Vakıf Katılım, müşterilerine ve paydaşlarına sunduğu tüm ürün-hizmetlerde müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmayı,
- Müşteri şikayetlerini kayıt altına alarak en kısa sürede çözüme ulaştırmayı,
- Müşterilerimize kesintisiz ve zamanında hizmet vermek için gerekli altyapı sağlamayı,
- Çalışanlarımızın katılımı ile ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemini sürekli geliştirmeyi,
- Bankacılık faaliyetlerinde tabi olunan tüm yasal ve regülatif düzenlemelere uyum sağlamayı,
- Teknolojik ve sektörel gelişmeleri takip ederek dijital çözümler üretmeyi taahhüt eder, kalite politikamız olarak ilan ederiz.