Müşteri Ol
Hakkımızda

Kalite Politikası

Vakıf Katılım Kalite Politikası

Vakıf geleneğinden aldığı güçle katılım bankacılığının gelişmesini ve büyümesini sağlamayı amaç edinen Kurumumuz kalite yönetim sistemini etkin ve verimli bir şekilde uygulamaktadır.

Bu amaçla:

  • Vakıf Katılım, müşterilerine ve paydaşlarına sunduğu tüm ürün-hizmetlerde müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmayı,
  • Müşteri şikayetlerini kayıt altına alarak en kısa sürede çözüme ulaştırmayı,
  • Müşterilerimize kesintisiz ve zamanında hizmet vermek için gerekli altyapı sağlamayı,
  • Çalışanlarımızın katılımı ile ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemini sürekli geliştirmeyi,
  • Bankacılık faaliyetlerinde tabi olunan tüm yasal ve regülatif düzenlemelere uyum sağlamayı,
  • Teknolojik ve sektörel gelişmeleri takip ederek dijital çözümler üretmeyi taahhüt eder, kalite politikamız olarak ilan ederiz.