Eczaneler, optik ve medikal ürün mağazaları, hastaneler, laboratuvarlar, diyaliz merkezleri, poliklinik ya da sağlık merkezi gibi sağlık sunucuları SGK alacaklarını Vakıf Katılım Şubeleri aracılığıyla temin edebilmektedir.

Sağlık ödemelerini Vakıf Katılım hesabınıza almak için yapmanız gereken tek şey, Şubemizi ziyaret ederek SGK Sağlık Ödemesi Başvuru Formu’nu doldurmak ve formu bağlı olduğunuz SGK İl Müdürlüğüne teslim etmektir. Sonrasında SGK takviminde yer alan ödeme günlerinde artık alacaklarınız bankamızdaki cari hesabınıza aktarılmaya başlayacaktır.

Sağlık ödemesini alabilmek için banka hesabım olmalı mıdır?


Evet, bankamızda cari hesabınız bulunmalı ve 26 haneli IBAN bilgisini başvuru formuna ekleyerek ilgili SGK İl Müdürlüğüne verilmesi gerekmektedir.


Başvuru işlemi hangi yöntemlerle gerçekleştirilebilmektedir?


Başvuru işlemleri sadece fiziki yolla gerçekleştirilmekte ve şirket yetkilisi veya vekili tarafından başvuru formuna 8 karakterli SHS tesis kodunu eklemek suretiyle elden teslim edilmesi gerekmektedir.